måndag 24 oktober 2011

Yeeeees!

Fick ett telefonsamtal idag så nu ska jag provjobba på lördag på ett cafe&restaurang i Strömstad. Tummen upp på det och tummen ner på att jag ska börja jobba 8 vilket betyder en väldigt tidig morgon för mig. Men som tur är så ska jag sova hos min bror i tanum så blir det bara halva resvägen!

Idag har jag städat min bil, bara invändigt men det var jobbigt nog, tog mig typ 2 timmar och en ond rygg men nu skiner den. Skulle behöva tvätta och waxa den med men vet inte vart jag ska göra detta, eftersom våran gata är en byggarbetsplats typ så är det svårt att göra det hemma och jag vill inte stå i någon tvätthall bland folk... Får fundera på detta.. Har även bokat tid så om lite mer än en vecka åker vinterdäcken på.

Det blev ett regningt tema på bloggen visst, det stämmer ju ganska bra eftersom hösten brukar regna bort. Nu har jag inte mer tid till detta måste greja lite innan SOS Västkust börjar, ett favvoprogram!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar