tisdag 25 oktober 2011

Det går bra nu!

Tjoho! Det går bra nu!
Har en hel helg att se fram emot!

Fredag börjar med typ 45 minuters massage för ryggen och troligen nacke med eftersom den börjat spöka och göra ont. Sen direkt efter det är det dags att klippa och färga håret, kommer göra något crazy med färger troligen så får försöka lägga upp bild på fredag, kommer på facebook i alla fall säkert ;)

Sen lördag ska jag ju provjobba som jag skrev och efter det åka hem till Jens soffa och sova där en natt till för jag ska få provjobba på söndag med! Yeeeey! Ser verkligen fram emot detta!

Idag har jag inte gjort något vettigt, vart och handlat med Emelie, gjort ett ärende som jag dragit ut på sen åt vi mat sen körde jag hem henne och la mig och kollade Desperate Housewifes, Favvoprogram!

Nu blir det lite sexa and the city innnan jag släcker lampan, ska till sjukgymnasten tidigt imorgon bitti, eller aa 11 men ändå ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar