onsdag 26 oktober 2011

Lollo goes Crazy



Denna bilden är just for you. Som sagt jag går crazy. Så här fin är jag på kvällarna när jag tagit min jävla kräm i ansiktet som fräter och torkar ut ansiktet, sexigt va!Tur ni slipper se krämen :P



Jag går typ crazy här hemma, hög på cashewnötter eller nåt!

Peter Johansson är på tvn= Me like very much!
Sen går jag ännu mer crazy eftersom blåvittshopen har utförsäljning på en del grejer jag velat ha länge men inte köpt men nu ska jag nog slå till.

Vart hos sjukgymnasten idag också, alltid lika intressant och se hur min kurva går. Den har gått upp en lång tid nu men nu har den börjat gå ner lite igen, såklart när den äntligen gått uppåt på sista. Får vänta och se vad som händer med den, på fredag ska jag i alla fall få massage :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar