söndag 23 oktober 2011

Loooong time

Det är snart ett år sen jag bloggades senast.. Nu har jag bestämt mig att göra ett sista försök att blogga, det tycks inte vara min grej riktigt. Tänkte det kan vara kul nu när man gått ur skolan och ens vänner flyttar till andra orter så man fortfarande kan berätta varje dag vad man gör.

Sååå... Idag nästan ett år sen sist är jag rätt misslyckad för tillfället. Är arbetslös sen en månad tillbaka ungefär och det suger ganska så bra.. I lördags hade jag vart fri från mitt beroende i 2 hela långa månader, And I'm still free from that. 2 månader som ska bli flera månader.. Vi hade många fina stunder ihop,den fanns alltid där för mig när jag behövde den som mest, när jag var trött, glad, ledsen, hade bakfylleångest och bakfylla med och främst när jag var törstig... Älskade Cola varför gör du så här mot mig? Menmen nog om mitt förhållande till Cola, vi hade våra fina stunder ihop men nu tänker vi inte på det mera.

Det ska bli en upprustningen av bloggen nu tänkte jag med nya bilder och färger och sånt tror jag, och nya läsare!

Nu ska jag greja lie med bloggen och läsa lite andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar